travellady.reismee.nl

Relaxdag

Vandaag een kort verslagje. Ik vond het tijd voor een rustdag. Ik heb zoveel gedaan in de afgelopen week! Ik ben vanmorgen alleen even naar de haven gelopen om te kijken welke boten er morgen vertrekken. Ik heb gekozen om naar het eiland Leros te varen. Dat is ongeveer 3 kwartier varen met de catamaran. Verder een beetje getutteld. Het is heerlijk weer, dus was ik de hele dag buiten. Vanavond met Georgia gegeten. Die vrouw had ik op Nysiros ontmoet. Heerlijk pizza aan de haven gegeten. Nu zit ik op mijn terras. Overal waar ik kijk pinkelen de lichtjes en flarden Griekse muziek dwarrelen hier naar boven. Ik ben alweer ruim een week onderweg. Het lijkt veel langer, omdat ik steeds van plek wissel, denk ik. In het begin vond ik het heel moeilijk in mijn eentje, maar ik kan steeds beter mijn draai vinden. Dat komt ook omdat Griekenland toch wel mijn favoriete land in Europa is. Ik ga er niet wonen, omdat het hier ‘swinters kouder is dan in Spanje.

Hartelijke groeten allemaal en tot ziens op Leros!

Reacties

Reacties

Irca

Je hebt gelijk ?het is tenslotte vakantie.
Groetjes ?

Carla

Ook lekker zo'n relaxdag. Je hebt al zoveel gedaan in de tijd, dat je daar bent, dat een moment van rust ook heerlijk is, om alles goed op je in te laten werken.

Maar ik blijf het heel knap vinden, dat je dit alles in je eentje onderneemt.

Mariet

Ja alweer meer dan een week en zo druk...dan wil je wel even pas op de plaats.
Zo te lezen geniet je van elk moment.
Als je weer terug bent kun je nog heel lang nagenieten.
Zonnige knuffels uit Alfáz.

Nanda

Heerlijk zo’n rustdag.
Weet jij nog waar de docente wiskunde van onze kweek ging wonen in Griekenland?
Misschien woont ze wel ergens dicht in de buurt waar je nu bent.

Marianne

Nee, Corrie Vrugt ging naar Athene. Olga en ik zijn toen nog bij haar huis geweest, maar ze was niet thuis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!