travellady.reismee.nl

Vervolg Patmos

Lieve allemaal,

Dit wordt mijn laatste verhaal van deze reis. Ik had vandaag een “busdag”. Het eiland is zo klein, dat het niet de moeite was om een auto te huren. Ik heb een paar baaien bezocht. Eentje wordt aangeprezen als de mooiste baai van de wereld, maar ik zag geen verschil met andere mooie baaien. Het leuke hier is dat er prachtige tamarisken op het strand groeien. Dan heb je heerlijke schaduw als je op het strand zit/ligt.

Vandaag waait het nog al. Ik heb voor het eerst een lange broek aan en een sjaal om. Voor mij in de haven ligt de prachtig verlichte boot, die zo dadelijk naar Piraeus vertrekt. Ik heb net met Alan in een kleine taverna gegeten op een klein strandje. Heel toevallig kwam ik hem vanmiddag weer tegen. Hij was ook op Kalymnos en Leros geweest, maar daar heb ik hem niet gezien. (De scheepstoeter gaat, de boot vertrekt!)

Morgen om 9.00 uur vertrek ik richting Kos. Ik vaar eerst met een locale boot naar het eiland Lipsi ( ongeveer een uur) daar moet ik 4 uur wachten op de catamaran naar Kos. Dan kan ik ook nog even een indruk van Lipsi krijgen. Donderdag vlieg ik van Kos naar Eindhoven.

Aan een veelbewogen reis is een eind gekomen. Ik heb genoten van de heerlijke Griekse sfeer, het schitterende weer, de leuke ontmoetingen. Ik had verdriet, omdat ik Jan, Ans en Frans zo miste. Zo alleen reizen heeft absoluut niet mijn voorkeur, maar als ik dan moet kiezen tussen thuis blijven of op reis gaan, kies ik toch voor het laatste.

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de lieve, meelevende en leuke reacties op mijn verhalen!


Reacties

Reacties

Mariet

Een geweldige reis waar je nog lang op kunt teren.
Ik wens je een goede reis naar Nederland en we zien elkaar weer in Spanje.
Groetjes.

Irca

Ik snap dat het een veelbewogen maar toch mooie reis is geweest. Wij hebben genoten van je verhalen.
Marianne fijne thuis reis en tot snel??

Monique

Dag lieverd, je bent een kanjer en je doet het toch maar!! Ik ben trots op je, ook al is het moeilijk, je gaat toch en dan beleef je toch avonturen die je niet meemaakt als je thuis blijft. Tot gauw en een goede terugreis. Dikke kus.

Paulien

Lieve Marianne,
Ik heb kunnen meegenieten van jouw vakantie, dankjewel!
Goede terugreis! Liefs.

Nanda

Wat een reis! En wat een emoties! Ik heb met je avonturen meegeleefd. En jij kunt het!! Goeie terugreis en tot gauw.

Carla

Dank je wel Marianne, dat je ons mee hebt laten genieten van je mooie reis en voor donderdag een goeie vlucht naar Nederland.

Gauw tot ziens en een dikke kus

Ria

Goede terugreis.
????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!