travellady.reismee.nl

Vervolg

Nou dat was toch wel een mooie cliffhanger vanmorgen he? Wat zou ze gaan doen vanavond?????? Ik ben vanmorgen eerst met een hop on hop off bus geweest om een beetje een indruk te krijgen van de buitengebieden van Kos Stad. Het was niet bijster interessant. Je kwam langs een gezondheidscentrum waar Hippocrates ook heeft gewerkt. Om het goed te zien moest je uitstappen en anderhalf uur later weer een andere bus nemen om verder te gaan. Ik ken die plekken: alleen een hoop stenen verder niks en het was zooooo heeet! In die bus verschroeide je ook bijna. Het was zo’n open bus en om 10.00 uur brandde de zon al onbarmhartig op onze bollen. Daarna maakte hij nog een stop bij een van de prachtige stranden. Daar kon je ook voor anderhalf uitstappen. Maar er is geen greintje schaduw, dus dat heb ik niet gedaan. Daarna een broodje gescoord en een siëstaatje gehouden op mijn koele kamer (airco) Gisteren had ik op de kaart van de stad gezien dat er een openlucht bioscoop was. Ik ben toen gaan kijken welke film er draaide. Wat denk je? Het vervolg op Mamma Mia 1!!! De film begon om 20.00 uur. Om 18.30 uur heb ik weer op een fantastische plek gegeten. Ik was langs het strand gelopen een beetje bij het drukke gekkenhuis vandaan en jn de buurt van de bioscoop. Daar was een enige taverna direct op het strand. Ik heb eerst een lekkere cocktail genomen (sex on the beach! Wauw! Dazzling) en toen een Grieks/Italiaanse pizza met feta kaas. Hij was superlekker en dan op zo’n plek met het kabbelende water aan mijn voetjes. Super. Maar ondanks dat heb ik even flink zitten snikken. Dat je het op dat moment met niemand kan delen vind ik zo’n gemis! Ik weet niet of ik daar ooit aan zal wennen. Maar goed, ik heb mezelf weer bijelkaar geraapt en ben naar de bios gegaan. Zo leuk allemaal stoeltjes in de open lucht met tafeltjes ertussen waar je je consumptie op kunt zetten. De film was enig! Net als bij de eerste film is het verhaaltje heel dun, maar het gaat om die muziek van Abba. Ik word daar zo blij van! En natuurlijk speelt het weer op een Grieks eiland, dus hoe leuk is dat? Ik zit precies in die sfeer!

Morgen ga ik het eiland onveilig maken met een huurauto. Die wordt morgen om 10.00 uur voorgereden. Het eiland is maar klein en er zijn maar een paar wegen. Dus in een dag kan ik dat allemaal wel bekijken.

Tot morgen!

P.S. De foto’s downloaden lukt me niet. Telkens als ik het probeer stopt het downloadproces. Ik weet niet hoe dat komt. Nou ja, ik zal alles zo beeldend mogelijk vertellen, dan krijgen jullie er ook wel een beeld bij.

Reacties

Reacties

Nanda

Weer een smeuïg verhaal! Morgen niet te hard rijden?

Neel

Wat knap toch van je.Petje af

Trudy

Dat niet-kunnen-delen herken ik wel, dat zal je begrijpen. Dat blijft lastig!
Ik hoop voor je dat de wegen intussen wat beter zijn dan ruim 35 jaar geleden toen ik op Kos was. X

Irca

Weer een mooi verhaal, je bent een topper!!!
Rij voorzichtig ?

Mariet

Veel plezier met rondrijden. Kun je tenminste stoppen waar en hoe lang je wil.
Tot snel, groetjes. Mariet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!